KUTSO Liderlik akademisi başlıyor.

KUTSO Liderlik akademisi başlıyor.

Oda üyesi iş adamlarımızın katılımıyla “KUTSO LİDERLİK AKADEMİSİ” nin tanıtım toplantısı, 27 Kasım 2018 Salı günü saat 14:00 da, odamız toplantı salonunda gerçekleşti.

Batı Antalya iş insanlarımızın, sahip oldukları Liderlik özelliklerini etkin bir şekilde hayatlarına uyarlamalarına olanak sağlayacak, kazandığı bilgi ve becerileri işletmeleri lehine kullanabilecek nitelikli kişiler yetiştirmek amacını taşıyan Kutso Liderlik Akademisinin tanıtım toplantısına, yönetim kurulu başkanımız Murat Günay, meclis başkanımız, Fahri Özen ve yönetim kurulu üyelerimiz katıldı.

Yönetim kurulu üyemiz Turgut Acar’ın sunumuyla başlayan tanıtım toplantımızda, Yönetim Kurulu Başkanımız Murat Hüdavendigar Günay ve eğitmenlerimiz işlenecek konularla ilgili bilgi paylaşımında bulunup, soruları cevapladılar. 
Yönetim Kurulu Başkanımız Murat Hüdavendigar Günay; “Kutso Liderlik Akademisi ile ilgili şunları söyledi; “Bölgemiz iş dünyası için önemli bir oluşuma imza atıyoruz. Başvurularımız devam ediyor, temennimiz birden fazla sınıf oluşturmamız. Etkinliğimiz toplam beş ay devam edecek, haftada bir gün ve üç saat olmasını planlıyoruz. Bu etkinliğimizin paralelinde farklı konulardaki sürpriz uzmanları yöre iş insanlarımızla buluşturacağız. Eğitimlerimize başvuruları odamız arge bürosu kabul edecek” dedi.

20 kişilik sınıfların oluşturulacağı ve 20 konu başlığının bulunduğu Kutso Akademi’de; 
Kişisel, kurumsal gelişim ve işletme yönetimi konularında uzman; Eğitmen Serkan Öcal, Ayşe Kartal, İlker Kaldı ve Ramazan Karakaya görev alacak.

Eğitim içeriği başlıkları ise; 
Liderlik ve Koçluk Becerileri, 
Etkili İletişim Teknikleri ve Beden Dili, 
Kurumsal Liderlik, 
Toplantı Yönetimi, 
İşletme Hukuku, 
Yönetim Becerileri, 
İnsan Kaynakları Yönetimi, 
Sunum Teknikleri, 
Stres Yönetimi, 
Motivasyon, 
Protokol Kuralları, 
Renklerin İş Yaşamına Etkisi, 
İmaj Yönetimi, 
Zaman Yönetimi, 
İletişimde Ustalık, 
Aile Şirketlerinde Kurumsallaşma, 
Diksiyon ve Topluluk Önünde Konuşma Eğitimi,
Öfke Kontrolü, 
Müşteri İlişkileri Yönetimi, 
Satış ve Pazarlama Eğitimi konularından oluşuyor.